Fes manualitats amb la nova activitat TRENrolla-T!

02 Nov 2017
04 Feb 2018

Us agraden les manualitats? Si és així, esteu d'enhorabona, perquè al Museu posem en marxa un nou projecte, anomenat TRENrolla-T, que consistirà a fer treballs manuals sostenibles, amb materials reciclats i que podreu preparar a casa amb tota la família.

L'objectiu és que continueu aprenent sobre trens d'una forma divertida, alhora que entre tots contribuïm a un projecte sostenible i que té cura del medi ambient, tal com ho fan els trens. Per això, comença a guardar des d'avui mateix els rotlles de paper del vàter i les caixes de cartró de cereals, perquè les necessitaràs per fer les teves manualitats!

Les primeres maquetes que us presentem són:

• -- Locomotora Mataró (amb el seu tènder): és la primera locomotora que va circular a la Península, ara fa 169 anys.
  • -- El fogoner: és la figura que antigament s'encarregava de carregar el carbó a les locomotores dels trens.

Què necessites per fer les manualitats a casa?

-- Descarregar-te la il·lustració retallable.

-- Fer-te amb els materials reciclables necessaris per preparar la teva maqueta.

-- Seguir els passos explicatius de cada manualitat (amb fotografies).

Ja tens ganes de començar? Aquí et deixem els passos per fer cadascuna de les manualitats!

-- Accedeix a la manualitat de la Locomotora Mataró.

-- Accedeix a la manualitat del fogoner.

A més...

Els participants en el projecte que comparteixin les seves manualitats amb nosaltres, tindran fantàstics premis!

-- Si fas una foto al teu treball manual i el comparteixes a les teves xarxes socials etiquetant a @museudelferrocarril, podràs participar en un sorteig per guanyar entrades al Museu.

-- Si vens al Museu amb la teva manualitat TRENrolla-T, participaràs en el sorteig de bitllets de tren.

També tindrem les plantilles al Museu perquè els més petits puguin preparar les seves manualitats TRENrolla-T.

No deixis passar aquesta oportunitat i participa en aquest projecte creatiu i sostenible. A més, si comparteixes amb nosaltres les teves maquetes, podràs guanyar un munt de premis.