Els espais del Museu pels més petits

Al Museu pots trobar instal·lacions dedicades als més petits per tal de què aprenguin mentre gaudeixen dels ferrocarrils. Aquests espais són:

• - PequeTREN: per a nens fins a 6 anys.
  • - Espai Famílies: per a nens fins a 9 anys.

En aquests espais, les famílies tindran accés des de fulls i colors per donar vida a les locomotores sobre paper, fins a maletes del “Bebé viajero” per recórrer el Museu a la seva manera amb l'ajuda de la imaginació. A més, hi ha trens de diferents escales, les peces imantades de “El Tren Pixelat” per fer un tren tal com ells el veuen o, fins i tot, vídeos amb els contes del Museu.

Un espai per gaudir en família de les activitats autoguiades o les projeccions dels contes. Recordar que aquests espais necessiten l’acompanyament d’un adult com a mínim.