Esmorza amb nosaltres al tren

Què et sembla si us proposem venir al Museu i gaudir d'un bon esmorzar? Si sou un grup de 5 o més persones, ja podeu marcar un dia a l'agenda per venir a esmorzar al Museu.

Durant la visita podreu reviure emocions i sentir les sensacions del viatge en tren en diferents moments de la història, en especial aquells viatges que anaven més enllà d'un desplaçament. Un cop acabi la visita comentada podreu gaudir d'un bon esmorzar a la zona de Pícnic o als nostres nous espais.

Tenim dues opcions de preu que podreu consultar quan feu la vostra reserva, que s'ha de fer amb un mínim de dos dies d'antel·lació a reservesmuseu@ffe.es o trucant al 93 815 84 91. Us hi esperem!