Tenim noves activitats al Museu!

13 Feb 2018
31 Mar 2018

El Museu reobre les seves portes després de la primera fase de les obres de remodelació i millora de les instal·lacions, i arriba amb grans novetats i activitats.

A partir del mes de febrer el Museu ofereix noves activitats al públic, tant per a adults com per nens. L'objectiu és que els visitants gaudeixin d'una experiència en família o en petit grup, que aprenguin curiositats sobre el món dels trens i visquin grans moments a les nostres instal·lacions.

Els cap de setmana, podreu gaudir d'activitats com:

• - Els tastets del Museu
    • - Apropa't a l'Espai Talgo
    • - La Mataró en marxa
    • - Els viatges de luxe
    • - ConteTREN del Víctor
    • - Els inicis del ferrocarril i els "indianos"
  •

També podreu descobrir els nous espais per famílies

• - Espais interiors:
  •           - El Racó del Víctor
  •           - Àrea de Descans
  •           - Sala audiovisual
  •           - Espai expositiu

• - Espais exteriors:
  •           - Parc Vall de Núria
  •           - Zona de Pícnic
  •           - Passeig Entrevies i baixador
  •

No us oblideu de les activitats com les festes d'aniversari a la "Casa dels Trens" o els coneguts esmorzars al tren. I no us perdeu les auto-visites gratuïtes, pregunteu a recepció!

Per últim, us recordem que sempre teniu a la vostra disponibilitat les exposicions permanents, com la col·lecció de vehicles ferroviaris o l'Espai Gumà entre d'altres.

No us perdeu cap detall de les activitats consultant aquest document.