Viatgers del Futur 1, vine i et regalem aquests materials!

Activitats pensades perquè els més petits, acompanyats per un adult, descobreixin com el tren pot ajudar-los en un futur. Sens dubte, el ferrocarril és un dels transports més segurs que els nens utilitzaran al llarg de les diferents etapes de la seva vida. I perquè es familiaritzin de la millor manera amb el món del tren, regalem a tots els nens que vinguin al Museu dos materials infantils de trens actuals perquè aprenguin jugant,  durant els mesos de juny i juliol.

El Museu proporciona aquests materials, que han estat realitzats en col·laboració amb Renfe, de forma totalment gratuïta. Els dos inclouen maquetes de tren (de Rodalies i els AVE i Euroduplex que actualment van per França) per muntar! Una forma divertida d'aprendre. Que no s’ho perdin!