Visita a la Nau del Pont-Grua tots els caps de setmana

Una de les edificacions més antigues (1881) del conjunt arquitectònic que forma el Museu, ara estarà oberta en l’horari d’apertura tots els caps de setmana.

Els dissabtes a les 12.30h, el Museu ofereix visites comentades als visitants. Aquest espai entrarà a formar part d’una d’aquestes visites que es fan per àmbits.

Aquesta Nau ha estat tancada a l’itinerari de visites del públic del Museu des de sempre, inclosa la seva restauració. Ara, gràcies a la instal·lació expositiva en col·laboració Pro Activa Open Arms, estarà oberta per als estudiants del Projecte Buchenwald i també el caps de setmana, per a tos els públics, que podran veure la instal·lació i conèixer aquest espai fins ara inèdit en la visita d’un un dels edificis més antics del Museu.

Més informació aquí.