Activitats d'estiu al museu

A l’estiu, museu a la fresca!

20 Jun 2016
Activitats d'estiu al museu

Com cada any, des del Museu volem que gaudiu de l’estiu de la millor forma possible. En família, amb amics o pel vostre compte, trobaràs diverses formes de divertir-vos, descobrir noves històries i, per què no dir-ho, combatre la calor!

Activitats d’estiu per als més petits

Els vostres menuts s’ho passaran d’allò més bé durant el juliol, agost i setembre. Podran triar entre visites dinamitzades, contes, tallers, jugar a ser viatgers del futur, pujar al trenet i crear el seu propi tren! Totes les activitats tenen una durada de dues hores i un preu de 4,5€ per infant. Totes les activitats en aquest enllaç.

Més temps i menys calor

A partir del 18 de juliol i fins al darrer dia d’agost podreu visitar-nos qualsevol dia de la setmana. A més, i per tal d’evitar les hores de més calor, obrirem el Museu fins a les 20h.

Bitllets especials tren + museu

Apropeu-vos al museu des de qualsevol estació de la xarxa de Rodalies de Catalunya fins a la de Vilanova i la Geltrú amb el combinat bitllet de tren + entrada al Museu per 9 € (individual) o 7 €  (reduït).

Nova exposició temporal

Un espai a l’ombra i la possibilitat de gaudir d’una selecció fotogràfica dels membres del grup PHOTOAMICS, comissaris de l’exposició “Una Mirada al Ferrocarril”. Tindreu temps de visitar-la de l’11 de juliol al 2 d’octubre.