Cartell dels premis

Els Camins de Ferro segueixen endavant

27 Nov 2013
Cartell dels premis

Aquest dissabte, a partir de les 12h, celebrem un dels moments més especials de l’any, el lliurament dels Premis Camins de Ferro a Vilanova, creats pel Museu del Ferrocarril de Catalunya. Aquest esdeveniment és el punt de trobada anual dels col·laboradors del Museu i de tots els implicats en la promoció i defensa del patrimoni industrial ferroviari.

Aquests guardons van néixer l’any 2000 per agrair i difondre les iniciatives destinades a ajudar el Museu.

Des de l’inici es van establir dues categories, una d’individual i una altra per a l’empresa o institució.

L’acte, com en les anteriors edicions, s’organitza dividit en diverses parts com indica el programa:

– El lliurament del premis de l’any

– El sorteig de viatges amb tren (gràcies a les empreses ferroviàries col·laboradores: ELIPSOS, RENFE i InterRail-Renfe) entre els components del Club d’Amics del Museu i l’associació de Voluntaris (SiC)

– Un final més lúdic, amb l’actuació musical del grup L’Entresol i la cloenda amb una copa de cava.

També es farà un balanç de la campanya de micromecenatge de recuperació de La Mataró, que encara està en marxa i que aspira a aconseguir els 31.000 euros necessaris per restaurar la mítica locomotora.