Museu

Gaudeix la reobertura del Museu a un preu especial!

07 Feb 2018
Museu

Què us semblaria si per celebrar la reobertura del Museu, les entrades a les noves instal·lacions tinguéssin un preu especial? Doncs així serà durant tot el mes de febrer!

Amb motiu de la reobertura del Museu, un cop finalitzada la primera fase del procés d'obres de millora a les instal·lacions, l'entrada durant el mes de febrer tindrà un preu de 4€ per tots els visitants, inclosos els grups.

Us recordem que el Museu reobrirà les seves portes al públic a partir del dimarts dia 13 de febrer, i tothom que vingui a partir d'aquest dia fins a final de mes podrà gaudir d'aquesta oferta a la seva entrada.

El nostre objectiu és celebrar amb vosaltres aquest nou període a la història d'aquest equipament cultural de Vilanova i la Geltrú. Us esperem a tots a partir del dimarts 13 per gaudir junts de les noves instal·lacions, els nous espais i les noves activitats. A través de les xarxes anirem informant de totes les novetats de les que podeu gaudir. No oblideu seguir-nos a les xarxes!